Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Коробова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Коробова Л. 
Організація навчального процесу в дитячому будинку 20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. Коробова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(2). - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.111 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Коробова Л. 
Місце дитини в системі соціального виховання України (20-ті – початок 30-х рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Коробова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Коробова Л. 
Особливості соціально-педагогічної діяльності з дітьми, позбавленими батьківського піклування [Електронний ресурс] / Л. Коробова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 23. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_23_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Коробова Л. О. 
Історіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. О. Коробова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 356-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_74
Розглянуто особливості історіографії дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України у 1920-х – середині 1930-х рр. Зокрема, запропоновано періодизацію історіографічного аналізу досліджуваної проблеми, враховуючи періодизацію становлення й розвитку вітчизняної історії педагогіки, що включає наступні періоди: перший період історіографії соціалізаційних функцій дитячого будинку в системі освіти України (1920-ті – 1930-ті рр.); другий період (1940 - 1990-ті рр.); третій період дослідження історіографії почався з 1990 р. і триває до сьогодні. Зроблено грунтовний аналіз кожного з зазначених періодів з відповідними висновками.Рассмотрены особенности историографии исследования организационно-педагогических основ деятельности детского дома в системе образования Украины в 1920-х - середине 1930-х гг. В частности, предложена периодизация историографического анализа исследуемой проблемы, учитывая периодизацию становления и развития отечественной истории педагогики, которая включает следующие периоды: первый период историографии социализационных функций детского дома в системе образования Украины (1920 - 1930-е гг. ); второй период (1940 - 1990-е гг.), третий период исследования историографии начался с 1990 г. и продолжается до сих пор. Сделан основательный анализ каждого из указанных периодов с соответствующими выводами. The historiography research peculiarities of organizational and pedagogical foundations of the childrenʼs home activity in Ukrainian educational system in 1920-s – mid 1930-s are studied. In particular the author proposes the periodization of historiographical analysis taking into consideration the formation and development of native history of pedagogics periodization. It includes the following perods: 1) the first period of historiography of socializing functions of children’s home in the Ukrainian educational system (1920-1930-s) 2) the second period (1940-1990-s), the third period of the research of historiography begins since 1990 and continues since that time. The author, in particular, profoundly analyzed all mentioned periods and made proper conclusions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.045 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Коробова Л. 
Система соціального виховання та його особливості в Україні (20-ті рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Коробова // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2011. - Вип. 2. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2011_2_25
Досліджено історію зародження і особливості розвитку соціального виховання на території України у 1920-х рр. Розкрито зміст понять "соціалізація та виховання". Зроблено висновок, що у 1920-х рр. соціальне виховання в Україні відрізнялось націленістю на загальну організацію дитинства та на улаштування колективного життя всього дитячого населення.Исследована история зарождения и особенности развития социального воспитания на территории Украины в 1920-х гг. Раскрыто содержание понятий “социализация и воспитание”. Сделан вывод том, что в 1920-е гг. социальное воспитание в Украине отличалось нацеленностью на устройство коллективной жизни всего детского населения.Researched history of the origin and characteristics of social education in Ukraine in20-ies. The content of the concepts of socialization and education. It is concluded that 20 years of twentieth century social education in Ukraine differed focus on the general organization of Childhood and arrangement for collective life of children.
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.663 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського